پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4968
-
الف
+

صنایع‌ دستی ایرانی در فلورانس ایتالیا

آثار چهار هنرمند خوزستانی در نمایشگاه بین‎المللی صنایع‌دستی فلورانس ایتالیا عرضه می‎شود.

آثار چهار هنرمند خوزستانی در نمایشگاه بین‎المللی صنایع‌دستی فلورانس ایتالیا عرضه می‎شود.

به‌گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان، نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی فلورانس، رویدادی است که میزبانی صنعتگران ماهر  را بر عهده دارد و در آن محصولات دست‌ساز، از کشورهای مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.  

هرسال در این نمایشگاه آثاری از کارگاه‌های باستانی فلورانس و همین‌طور هنرهایی که از طریق سفرهای این نمایشگاه در مسیری هماهنگ در میان مناطق مختلف کشور ایتالیا و کشورهای کل جهان، دوباره کشف می‌شوند، به نمایش گذاشته می‌شود. در این رویداد، فرهنگ، هنر، سنت‌های صنایع دستی و نوآوری‌های جدید در کنار هم قرار می‌گیرند.  

بر همین اساس با اعلام معاون صنایع‌دستی خوزستان و موافقت مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، مقدمات حضور صنعتگران خوزستانی در هشتادودومین دوره این نمایشگاه در شهر فلورانس ایتالیا فرآهم آمده است و چهار تن از هنرمندان صنایع‌دستی خوزستان در حوزه‌های مینای سفال برجسته و صنایع دستی ویژه استان، متقاضی حضور در این نمایشگاه شده‌اند.  

هشتادودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی فلورانس به مدت ۱۰  روز از یکم تا دهم اردیبهشت ۱۳۹۷ به مجری‌گری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر